Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A hűtlenség két fő oka: unalom és érzelemhiány

Az Ashley Madison nevű, hűtlenkedőknek fenntartott weboldal népszerűsége a múlt hónapban - amikor a regisztráltak névsora nyilvánosságra került - sokakat meglepett. Elsőre soknak tűnhet a bejegyzett 30 millió felhasználó, ám a felmérések szerint az Egyesült Államokban minden ötödik férfi és nő félrelép. Valójában ahány ember, annyi oka van a hűtlenségnek, de az esetek többsége mégis két fő okra vezethető vissza - véli Pepper Schwartz, a Washington University szociológia professzora. Az egyik az unalom, a másik pedig az érzelmi támogatásra való igény.

forrás: livesience.com

0 Tovább

Humorral könnyebb a nőket ágyba vinni

A férfiaknak a csajozós dumák helyett érdemes inkább jó poénokkal készülniük a csábításra, a humor ugyanis vonzóbbá teszi őket a nők szemében. Minél jobban sikerül megnevettetniük egy hölgyet az első randin, annál több esélyük van arra, hogy ágyba is vigyék partnernőjüket és tartós kapcsolat alakuljon ki közöttük. Miközben a férfiak tudatosan használják is ezt az eszközt arra, hogy felmérjék, a nő tényleg érdeklődik-e irántuk, a nők nem próbálják ezzel befolyásolni a helyzetet. A nevetésükkel viszont jelzik, hogy elfogadnák párjuknak azt, akivel úgy érzik, vidám lehet az életük.

Forrás: Origo

0 Tovább

Kormány mögött vagánykodni nem vonzó

Az autóvezetés stílusa sokat elárulhat valódi személyiségünkről. A vezetéskultúra megnyilvánulásai ugyanis jelentősen befolyásolják azt, hogy mennyire találjuk vonzónak másik nemű társainkat. Az ezt vizsgáló első tudományos kutatás eredménye szerint leginkább a nők rettennek meg és lombozódnak le a szabálytalankodó, ügyetlen és mindenek előtt az agresszív férfi sofőröktől. A férfiak viszont a vezetés közben szelfiző nőktől akadnak ki és veszítik el a vonzalmukat irántuk. A parkolás közbeni bénázás pedig mindkét nemre kiábrándítóan hat.

0 Tovább

A szóhasználat előre jelezheti a megcsalást

A megcsalás vagy egy barát elfordulása sokszor teljesen váratlanul ér bennünket. Pedig társunk szóhasználatának apró nyelvi jellegzetességei előre jelezhetik, ha arra készül, hogy megcsaljon vagy eláruljon - állítják egy új kutatás alapján a szakemberek. A hűtlenné váló felek ugyanis a nyelvhasználatukkal előre sejtetik a bajt: rendszerint pozitívabban, ámde kevésbé udvariasan fogalmaznak. A mit sem sejtő partnerek azonban ezeket az előjeleket nem érzékelik.

Forrás: Mipszi.hu

0 Tovább

A luxusholmikkal vetélytársaikat riasztják el a nők

Miért annyira népszerűek és vágyottak a luxusmárkák termékei? Mit jeleznek a luxusholmik birtoklói és viselői mások, a külvilág számára? Az evolúciós pszichológia magyarázata szerint a férfiak pazarló luxustermék-vásárlása valószínűleg a potenciális partner figyelmének felkeltését szolgálja. A nők motivációját azonban eddig még kevéssé vizsgálták. Az újabb kutatásokból úgy tűnik, a nők luxuscikkek iránti költekezése összefügghet pármegtartási stratégiájukkal és megküzdési taktikájukkal. Eszerint a luxusholmik birtoklásával a nők elriasztják azonos nemű riválisaikat, akiket fenyegetőnek észlelnek hosszú távú kapcsolatukra nézve.

Forrás: Origo

0 Tovább
«
123

Mindennapi Pszichológia

blogavatar

Mindennapi jelenségek, viselkedésformák, emberi kapcsolatok lelki háttere, pszichológusok tudományos igényű, közérthető magyarázatával.

MiPszi a Facebookon

MIPSZI.HU